Administratie

Snelle en efficiënte service, elke dag opnieuw

Uw administratie is in goede handen bij Benefisc

De puntjes op de i
Begeleiding en correct advies nodig inzake administratieve aangelegenheden? Onze ervaren medewerkers staan u met raad en daad bij voor alle mogelijke dossiers en opstellen van contracten.
Lonen, correct en op tijd
Uw loondossiers worden in alle vertrouwelijkheid behandeld, in samenwerking met een sociaal secretariaat. Wij zullen u bijstaan en op weg helpen zodat de uitbetalingen en administratieve verwerking ervan correct verlopen.
Degelijke dienstverlening
Benefisc begeleidt u, samen met uw verzekeringsagent, bij al uw verzekeringsdossiers. Indien u dit wenst kunt u ook putten uit ons ruime contactenbestand van verzekeringsmakelaars.
Extra financiering

U begeleiden bij het opstellen van een grondig uitgewerkt en sluitend financieringsplan voor de aanvraag van uw investeringskrediet is onze kerntaak zodat u de focus kan houden op de praktische uitwerking van uw investeringen. 

Recht op subsidies? En kunt u wel wat hulp gebruiken bij het opstellen van een subsidiedossier? Onze experts helpen u om een compleet dossier op te stellen en spreken voor u de juiste instanties aan.

Contracten: standaard en gespecialiseerd
De bekwame advocaten met wie we samenwerken zijn op de hoogte van allerlei gespecialiseerde contracten. Ze begeleiden en adviseren u graag bij het opstellen van de nodige documenten. De medewerkers van Benefisc helpen u graag verder met standaarddocumenten zoals contracten voor de huur van onroerend goed, materiaal, wagens, overname aandelen, …
Voor al uw andere vragen
Hoofdbrekens over administratieve kwesties die u hier niet aantreft? Contacteer ons gerust vrijblijvend of we u van dienst kunnen zijn. We spelen u ook graag interessante links door.